Definicje
2.1. Sprzedawca – Michał Popiół, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Michał Popiół Nemezink, wpisany do CEIDG, NIP: 7343585506, REGON: 386825885.
2.2. Klient – każdy podmiot (osoba fizyczna i/lub firma) dokonujący zakupów w sklepie internetowym hurt.nemearis.pl. Klientami Sklepu są również Goście.
2.3. Gość – każdy podmiot (osoba fizyczna i/lub firma) dokonujący zakupów dokonujący zakupów w sklepie internetowym hurt.nemearis.pl. nieposiadający zarejestrowanego Konta w Sklepie.
2.4. Konto – prawo dostępu do zasobów sieci komputerowej przydzielone danemu Klientowi po pomyślnym zakończeniu procesu rejestracji w Sklepie.
2.5. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym hurt.nemearis.pl, oparty o system CMS WordPress.
2.6. Umowa – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron.
2.7. Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.
2.8. Aplikacja – metoda logowania i/lub rejestracji Konta na Sklepie internetowym za pośrednictwem zewnętrznych serwisów internetowych i/lub dostawców usług (w tym twórców rozwiązań dedykowanych systemom CMS).
2.8. Treści cyfrowe – wszelkie towary wirtualne, dostarczane przez Sprzedawcę na adres e-mail Klienta po uiszczeniu opłaty za Zamówienie i jego poprawnym przetworzeniu.
2.9. Program lojalnościowy – długotrwałe działania marketingowe mające na celu wzmocnienie relacji z Klientami posiadającymi Konto w Sklepie poprzez punktowy system nagradzania za zamówienia.
Kontakt ze Sklepem
3.1. Adres siedziby firmy Sprzedawcy: 1 Brygady 16/33, 33-300 Nowy Sącz.
3.2. Adres e-mail Sprzedawcy dla Klientów, będących użytkownikami Sklepu:
– info@nemearis.pl
– hurt@nemearis.pl
3.3. Numer telefonu Sprzedawcy: +48 577 371 677.
3.4. Kontakt z pomocą techniczną Sklepu może być realizowany:
– Za pośrednictwem formularza na stronie Sklepu w zakładce “Kontakt”;
– Bezpośrednio, na jeden podanych powyżej adresów e-mail.
3.5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odpowiedzi na zgłoszenia w dni robocze, w godzinach od 9:00 do 17:00.