Polityka prywatności i cookies

Postanowienia wstępne

1. Polityka prywatności – dokument określający, jak zbierane, przetwarzane i przechowywane są dane osobowe użytkowników niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem sklepu internetowego: https://hurt.nemearis.pl/ (dalej: Sklep).

2. Sklep zbiera WYŁĄCZNIE dane osobowe NIEZBĘDNE do świadczenia i rozwoju usług w nim oferowanych.

3. Dane osobowe zbierane za pośrednictwem Sklepu są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej RODO) oraz ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r.

Administrator danych

Administratorem danych osobowych użytkowników korzystających z usług Sklepu jest firma: Michał Popiół Nemezink, z siedzibą pod adresem 1 Brygady 16/33, 33-300 Nowy Sącz, posługujący się numerem NIP 7343585506, REGON 386825885.

Cel zbierania danych osobowych

1. Dane osobowe wykorzystywane są w celu: 
– rejestracji konta użytkownika na Sklepie, umożliwiającego realizację umowy dotyczącej usług i e-usług,
– weryfikacji danych osobowych użytkownika,
– komunikacji Administratora z użytkownikiem (adres e-mail, telefon, formularz kontaktowy) dotyczącej procesu zamówienia i jego dostawy,
– wysyłki newslettera (po wyrażeniu zgody użytkownika na  otrzymywanie informacji handlowej),
– prowadzenia systemu wyrażania opinii o produktach Sklepu,
– ustalenia i dochodzenia roszczeń i/lub obrony przed nimi.

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Administrator może przetwarzać dane osobowe użytkownika take jak: 
– imię i nazwisko/nazwa firmy
– adres zamieszkania (jeśli użytkownik jest osobą fizyczną, nieposiadająca formy prawnej) i/lub adres – rozliczeniowy firmy, 
– adres e-mail, 
– numer telefonu, 
– NIP

Okres przechowywania danych osobowych

Dane osobowe, zebrane w celu świadczenia usług związanych z umowami sprzedaży i umowami o dostarczanie treści cyfrowych lub usług cyfrowych będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a po jego upływie przez okres niezbędny do:
– obsługi reklamacji,
– zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń przysługujących Administratorowi (stronie sprzedającej) i/lub Klientowi;
– wypełnienia obowiązku prawnego Administratora SKlepu (np. wynikającego z przepisów podatkowych lub rachunkowych);
– świadczenia usług marketingowych; do chwili cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych,
– świadczenia usług drogą elektroniczną: do chwili usunięcia konta przez użytkownika Sklepu.

Ochrona i udostępnianie danych osobowych

1. Dostęp do danych osobowych użytkownika będą mieli pracownicy i współpracownicy Administratora, a także podmioty z nim współpracujące oraz świadczące wobec niego usługi: informatyczne, telekomunikacyjne, finansowe, logistyczne, marketingowe i prawne.

Prawa i obowiązki użytkownika

Pliki cookies

Postanowienia końcowe

Shopping Cart
Scroll to Top